wholesalejerseysi The big story in the West is the fact that the Lakers may miss the post season for the first time since the 2004 2005 season. dallascowboysjerseyspop You're facilitating the problem if you give an animal or a person ample food supply. CARBOHYDRATES: 18 grams. wholesale nba jerseys Christina said she roars when she hits the stage and seems to black out and just go there. Flat shoes with rubber sole last long in the rainy season. With that, you cannot design too large or smaller bracelets than your wrist. Nobody has seen this apparel before, and most of these shoe styles you can find anywhere else in the United States. wholesale jerseys Think the New York Knicks. Valli, who is starting his 10th year with the club, is relegated to backup status in support of Player and left guard Kirby Fabien.. For example, the combined company would own both Fox News and CNN, claiming a huge market share in news broadcasting, and this would definitely raise some scrutiny from the federal government. wholesale mlb jerseys We have seen umpteen cases before. Shoes come recommended by the podiatrists at Healthy Feet Shoe online. http://www.dallascowboysjerseyspop.com If they were not, then they could not perhaps turn a profit. miamidolphinsjerseyspop You need 20 wickets to win a game. Lie flat on your stomach with hands resting at your sides. First you have to roll out the gumpaste to very thin layer. We just try to have a better result if we happen to get back to that point.". wholesale jerseys The sentences will be concurrent, and he won be eligible for parole for at least 18 months.. Especially here in the Middle East, where cultural senstivities are key, you have to be very careful.

cheap nfl jerseys

Now, think about his basketball shortcomings. With that in mind we'd like to offer you this primer on the game and the sport on general.. The hike itself is up river (going in) and downriver (coming out). cheap jerseys Johnson opened with two quick birdies, kept a one shot lead in the playoff when Oosthuizen missed a 5 foot par putt on the 17th hole and won the Open when the South African the last player to lift the jug at St. You might also want to wear band aids on the balls of your feet and above the heel, just in case the shoes still need more breaking in afterwards.. But Uefa did take a dim view of some aspects of the way City paid themselves nearly 50m from the sale of image rights and intellectual property to third parties.. wholesale nfl jerseys It is wise to maintain a document of images of marital relationship outfits that you like from wedding event publications, promotions or promos of stores, if you have strategies to obtain wed within a year..

http://www.miamidolphinsjerseyspop.com

One customer is an Internet company and the other is enterprise focused. cheap Super Bowl jerseys But, he said, he would fight for "Braddock values" in Washington.. wholesale mlb jerseys Recently released estimates for the month of July show another spike in non wage expenditures and operational expenditures for July alone account for nearly a quarter of the entire year budget. Plenty of A list presenters will be on hand, including Amy Adams, Kristen Bell, Jessica Biel, Jim Carrey, Glenn Close, Bradley Cooper, Penelope Cruz, Benedict Cumberbatch, Viola Davis, Daniel Day Lewis, Robert De Niro, Zac Efron, Sally Field, Harrison Ford, Jamie Foxx, Andrew Garfield, Jennifer Garner, Whoopi Goldberg, Joseph Gordon Levitt, Anne Hathaway, Goldie Hawn, Chris Hemsworth, Kate Hudson, Samuel L.

جزائريون يحاولون الاعتداء على مشاركين مغاربة في منتدى تونس

جزائريون يحاولون الاعتداء على مشاركين مغاربة في منتدى تونس

tounes جزائريون يحاولون الاعتداء على مشاركين مغاربة في منتدى تونس جزائريون يحاولون الاعتداء على مشاركين مغاربة في منتدى تونس tounes

ندّدت إدارة المنتدى الاجتماعي العالمي بتصرّفات مجموعة من المشاركين الجزائريين، بعد محاولة اعتدائهم البارحة الخميس على مشاركين مغاربة، في أعقاب لقاء نظمته فعاليات مغربية للحديث عن خروقات حقوق الإنسان في تندوف، إذ أصدرت إدارة المنتدى بياناً شديد اللهجة أرسلته إلى السفارة الجزائرية، وذلك في ظل تواتر أنباء عن اتجاه الإدارة طرد بعض الأفراد الجزائريين.

ففي ندوة حضرتها شخصيات مغربية من بينها أحمد الصبار، الأمين العام للمجلس الوطني لحقوق الإنسان، وخُصصت للحديث حول وضعية ساكنة تندوف، وقع إنزال من عدد كبير من المشاركين الجزائرين، محاولين في البداية تفجير اللقاء واعتراض كلمات الشخصيات المغربية، وعندما رفض مسيّر اللقاء إعطاءهم الكلمة بسبب عدم التزامهم باحترام الحاضرين، أوقفوا اللقاء وتسببوا في فوضى كبيرة داخل القاعة، لدرجة أن هناك منهم من صعد فوق الطاولات.

الجلبة الكبيرة التي أحدثها بعض المشاركين الجزائريين دفعت باللجنة المنظمة إلى استدعاء رجال الأمن الذين حاولوا فرض النظام داخل القاعة، كما وقع تبادل للشعارات بين مشاركين مغاربة يدافعون عن مغربية الصحراء والجزائريين المدافعين عن الطرح الانفصالي. وقد ذكر راديو موزاييك التونسي أن المشاركين الجزائريين رفضوا أي تشكيك في "ثوابتهم الوطنية"، وبالأخص في منطقة تندوف التي تمحور حولها اللقاء، كما أشارت الإذاعة المذكورة إلى أن اعتداءهم على الحاضرين لم يقتصر فقط على المغاربة، بل كذلك على رئيس المنتدى التونسي للحقوق الاقتصادية والاجتماعية عبد الرحمان الهذيلي.

وليس لقاء أمس هو الوحيد الذي شهد محاولة نسفه من طرف مجموعة من المشاركين الجزائريين، بل كذلك الجلسة العامة المخصصة لديناميكية نساء العالم، أوّل أمس الأربعاء، وقد تحدث الاتحاد الوطني للشغل بالمغرب عن نطق عبارات غير لائقة من طرف بعض المحسوبين على الوفد الجزائري ومحاولة الاعتداء على بعض اعضاء الوفد المغربي ومنهم عبد السلام رشاد عضو المكتب التنفيذي للاتحاد العام للشغالين بالمغرب وفاطمة بلحسن من نقابة اللاتحاد الوطني للشغل بالمغرب.

كما حاولت هذه المجموعة التشويش على لقاء آخر حضرت فيه جمعية "عدالة" المغربية صباح اليوم الجمعة، زيادة على تدخل جزائريين في أيّ ندوة ينظمها المغاربة، وطرحهم لأسئلة تتعلق بأوضاع حقوق الإنسان في الجنوب المغربي، أو طرحهم لمطالب الانفصاليين التي تتهم المغرب باحتلال الصحراء الغربية.

وفي جانب آخر، حصلت جبهة البوليساريو على مكان متميز داخل المركب الجامعي الذي يحتضن فعاليات هذه الدورة، إذ بمجرّد دخول الزائر لكلية العلوم الاقتصادية والتسيير التي تستقبل جزءًا كبيرًا من لقاءات المنتدى، يكتشف أن أوّل خيمة منصوبة تحمل أعلام البوليساريو في مساحة كبيرة نسبية عن مساحات بقية الخيام الأخرى، كما أن بعض المنتسبين لهذه الجبهة الانفصالية يستقبلون المشاركين متحدثين لهم عن مطالبهم وأسباب حضورهم في هذا الحدث، مدعومين بالكثير من الجزائريين.

ولم يقتصر حضور جبهة البوليساريو على هذا الحيز، إذ تنظم مجموعة من الندوات اليومية التي تكيل من خلالها الاتهامات للمغرب، في وقت ترّد فيه فعاليات مغربية على هذا النشاط الانفصالي، بتنظيمها لندوات ولقاءات تدافع من خلالها على القضية الوطنية في حديث يعرف مشاركة الآلاف من المشاركين من عدد من دول العالمهسبريس  .

Comments

comments

Categories: World-News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *